Технологиите се менят толкова бързо, че дори и най-големите компании в сектора, сред които безспорно е Apple, трябва непрекъснато да се реформират, за да останат на пазара.
Част от тези промени включват префасониране на логото на компанията с цел освежаване на имиджа на компанията. Всъщност, логата на някои от тези технологични гиганти са се променили толкова много, че едва ли бихте разпознали оригиналните емблеми на компаниите.
Логото на Yahoo еволюира от закачливо към по-бизнес изглеждащо през годините.

Google също премина постепенно към по-изчистен шрифт.

Ябълката в логото на Apple се появи през 1997 година, когато беше доста шарена. Днес тя изглежда малко по-различно, но е също толкова разпознаваема.

Samsung първоначално започва като компания в хранително-вкусовия сектор, произвеждаща собствени оризови спагети. През 1993 година южнокорейците възприемат логото, което се използва и днес.

Microsoft променят логото си на всеки десетина години, като последното набляга на Windows бранда.

Първото лого на Nokia показва риба, символизираща реката пред офиса на компанията.

Логото на IBM е едно и също от повече от 40 години насам.

HP няма съществени промени в своята емблема.

Ето и логото на Intel.

Xerox има дълга история с доста различни емблеми.

Източник: Business Insider