imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

Новите реклами на iPhone могат да породят спорове


Напоследък всичко се върти около Apple Music, но изглежда, че от Купертино не са забравили и своя смартфон. В интернет се завъртяха две реклами, които акцентират на предимствата на iPhone, но могат да станат и повод за спорове.

Лозунгът на видеата гласи:

Ако не е iPhone, значи не е iPhone

Това мото отново дава основания за повдигането на вечния въпрос: „iPhone или Android?“, който понякога стига и до крайности. От Apple за пореден път изтъкват предимствата, които произхождат от факта, че една компания прави и софтуера, и хардуера на дадено устройство. Това е косвен удар по конкурентните смартфони, произведени от различни компании, но ползващи софтуера на Google.

Рекламите демонстрират различни функции на iPhone 6, сред които iMessage, новите емотикони, FaceTime, GarageBand и Apple Pay.

Видеото, озаглавено Loved, поставя ударението върху многобройните доволни iPhone потребители. Според Apple, 99% от хората, ползващи iPhone, са доволни от своето устройство.

Koleda article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.