imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

Новите реклами на Apple Music са с Джон Траволта и The Weeknd


Новите реклами на Apple Music дебютираха по време на неделните MTV Video Music Awards, възползвайки се от голямата телевизионна аудитория на наградите, съставена главно от млади хора.

И двете видеа включват изключително популярния зад океана изпълнител The Weeknd и са със специалното участие на актьора Джон Траволта. В първия клип The Weeknd слиза от сцената след свое участие, сяда в лимузината, шофирана от Джон Траволта, изважда iPhone-a си и си пуска радио Beats 1. В края на рекламата става ясно, че двамата отиват към афтърпартито.

Във второто видео лимузината на Траволта вече е стигнала до своята дестинация. The Weeknd сяда на сепарето, вади своя iPhone и отново пуска Apple Music. Този път рекламата демонстрира лесната направа на плейлисти, като изпълнителят набързо добавя няколко парчета в плейлиста “Late Night Party Vibes”. Накрая всички изчезват и рекламата завършва с две послания: “Всичко е в главата ти” и “Създай свое собствено парти”.

Рекламите все още не са качени в официалния Youtube канал на Apple, но вероятно скоро ще могат да бъдат видени и там.

Източник: AppleInsider

iPhone 7 article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen. ... - Кликнете тук!