BridgetLandscape-large

Бриджит Джоунс сменя своя дневник с iPad Air 2 в нов филм

#Новини
2015. 10. 11.

Universal Pictures пуснаха първата реклама на своя нов филм от поредицата за Бриджит Джоунс. Изображението прилича повече на реклама на iPad Air 2, отколкото на такава на филм.

Филмът Bridget Jones’ Baby, в който ще участват Рене Зелуегър, Колин Фърт и Патрик Демпси, е поредното потвърждение, че Apple е една от компаниите, получаващи най-широко присъствие във филмовата индустрия.

bridget6f-1-web-780x896Това, което е удивителното в случая е, че Apple успява да покаже своите продукти в огромен брой филмови и телевизионни продукции, при това без да плаща нито цент (или поне така са твърдели винаги от Купертино). За разлика от повечето други компании, Apple не изсипва огромни суми за продуктово позициониране, а само предоставя своите компютри, телефони и таблети на екипа на предаванията.

През 2014 година продуктите на Apple са присъствали в 9 от 35-те филма, оглавявали US weekend box office класацията. Това на практика означава, че един от всеки четири от най-гледаните филми през годината, включва скрита реклама на Apple. Благодарение на този факт, Apple заслужи годишната награда на Brandchannel за цялостно продуктово позициониране.

apple-product-placement-lead2
Кадър от House of Cards. Тук май продуктовото позициониране вече идва в повече.

Тази година нещата едва ли ще стоят по по-различен начин. Продуктите на Apple отново “извират” от всички екрани, както в киното, така и у дома. По-внимателните Apple фенове може би са забелязали своите любими продукти в някои от най-нашумелите сериали като Modern Family и House of Cards.

Източник: Cult of Mac

Добави коментар