swift

Ето колко плащащи абонати има Apple Music в момента

#Новини
2015. 12. 18.

Мненията за услугата за музикален стрийминг на Apple са доста разнородни. Нека обаче видим цифрите, свързани с броя на потребителите, плащащи за използване на платформата.

Според последните данни на музикалния анализатор Марк Мулиган, публикувани в Music Business Worldwide, Apple Music може да посрещне новата 2016 година с 8 милиона плащащи за услугата абонати. Мулиган прогнозира, че през следващата година броят на потребителите с абонамент за Apple Music ще достигне 20 милиона. Така услугата ще се утвърди на пазара като най-сериозния конкурент на Spotify.

Apple Music стартира на 30 юни тази година в над 100 държави, сред които и България. Услугата ви дава достъп до над 30 милиона песни от най-известните световни изпълнители, денонощната програма на радио Beats 1, още много радио станции и специално подбрани плейлисти и парчета, съобразени с вашия музикален вкус. Цената на абонамента за Apple Music в България е 4.99 евро, ако си направите индивидуален абонамент, или 7.99 евро за семеен абонамент (важи за до 6 души във Family Sharing).

Apple-Music-cover-2Тези тарифи са съизмерими със сумите, които трябва да платите, ако искате да използвате платената версия на Spotify. Тази платформа обаче е налична от доста време и вече е натрупала над 75 милиона активни потребители, сред които 20 милиона ползващи платената версия. Apple Music трябва доста да се потруди, за да достигне до тези нива, но услугата вече е налична и за Android потребителите, което дава допълнителни надежди в това отношение. Освен това, ако можем да се доверим на цифрите на Мулиган, то Apple Music може да се похвали с ръст от 1.5 милиона плащащи абоната от октомври насам, когато Тим Кук обяви, че услугата има 6.5 милиона абоната.

s6-applemusic-blurВъпреки първоначалните недостатъци на Apple Music, компанията от Купертино работи усилено за подобряване на услугата. Скоро платформата ще бъде интегрирана в някои аудио колони, налични на пазара. Освен това, Apple Music може да се похвали с ексклузивно съдържание, което може да бъде видяно само от абонатите на услугата. Такъв пример е документалният филм “The 1989 World Tour LIVE”, показващ каккво се случва зад кадър по време на тазгодишното турне на Тейлър Суифт.

За увеличаване популярността на Apple Music допринася и фактът, че приложението е предварително инсталирано на всеки нов iPhone, а знаем, че годишно се продават около 200 милиона нови Apple смартфона. Въпрос на лични предпочитания е дали ползвателите на тези устройства ще се превърнат в плащащи абонати на Apple Music, след като използват правото си на 3 месечен безплатен период, в който да тестват услугата.

Източник: MacRumors

Добави коментар