pacquiao

Защо знаменитостите, спонсорирани от Samsung, ползват Apple

#Новини
2015. 05. 05.

Към редицата случаи, когато спонсорирани от Samsung знаменитости са засечени зад кадър да използват Apple продукти, беше добавен още един. Тук ще ви го представим и ще си поставим въпроса защо това продължава да се случва.

В последните седмици медиите бяха заляти от информации за “Мача на века”, противопоставил на ринга Флойд Мейуедър и Мани Пакиао. Двамата боксьори се изправиха на ринга в Лас Вегас в битка, след която джобовете им натежаха с 9-цифрени суми в долари. Освен баснословните суми, които двамата си разделиха от приходите от продажба на билети и телевизионни права, Пакиао и Мейуедър си докарват не лоши хонорари и от рекламни договори. Като част от спонсорски договор със Samsung филипинецът Пакиао, се показа с Galaxy S6, направи си селфита с този смартфон по време на претеглянето преди мача и по пътя към ринга. Освен това Samsung засне на Galaxy S6 Edge видео, показващо Пакиао зад сцената. След битката боксьорът постна в Twitter своя снимка, под която благодари на феновете си. Познайте от какво устройство. От iPhone, разбира се.manny-pacquiao-640x678

Това далеч не е първият случай, когато спонсорирана от Samsung знаменитост се издава, че всъщност използва в ежедневието си продукти на Apple. По време на Оскарите през 2014 година Samsung пръснаха милиони за реклама. Водещата на церемонията Елън де Дженерис си правеше селфита наляво и надясно със Samsung Galaxy Note, а после постваше в Twitter от своя iPhone.Ellen.Oscars.2014Ellen.Oscars.2014.iPhone

Дейвид Бекъм пък, в качеството си на “глобален посланик на Samsung по време на Олимпиадата през 2012 година в Лондон”, за което беше подписал ексклузивен договор, се показа на Супер Боул със своя iPhone 5S.Bend.it.like.Beckam

Други известни личности със спонсорски договори със Samsung, които всъщност се издават, че ползват продуктите на Apple са футболната легенда Франц Бекенбауер, тенисистът Давид Ферер, шефът на T-Mobile Джон Леджер.iPhoneTwitter.043013

Даването на знаменитости да се покажат с продукти на дадена компания, което да повлияе на техните почитатели да си закупят въпросните артикули, е маркетингова стратегия, известна от десетилетия. Начинът, по който Samsung я прилага, обаче повдига много въпроси. Оставаме настрана въпроса дали знаменитостите изглеждат лицемерни и продажни, рекламирайки нещо, което не харесват. Какво ли си мислят маркетинговите специалисти на марката-производител, инвестирали купчини пари в знаменитости, които не само не ползват техните продукти, но и се показват с артикули на най-големия конкурент.

А що се касае до въпроса от заглавието (Защо знаменитостите, спонсорирани от Samsung, продължават да ползват Apple), предполагаме, че можете да си отговорите сами.

Източник: iMore, AppleInsider

Добави коментар