Screen Shot 2016-04-02 at 9.55.21 AM

Вижте новата реклама на Apple Music с Тейлър Суифт

#Новини
2016. 04. 02.

С показването на новите хардуерни продукти на Apple, услугата за музикален стрийминг на компанията напоследък може би остана на заден план. Вчера обаче се появи нова реклама на Apple Music с участието на Тейлър Суифт.

Във видеото с продължителност от 1 минута певицата се качва на бягаща пътека, слага своите Beats слушалки, избира песента на Drake и Future “Jumpman” от Apple Music и започва да тренира. Рапирането и бягането по пътеката обаче се оказват две неща, които могат да се съчетаят твърде трудно и певицата пада по очи на земята.

Рекламата демонстрира специално подбраните тематични плейлисти в Apple Music. Тейлър Суифт избира плейлиста #GymFlow от категорията Activity Playlists > Running. Интересно е да се отбележи, че преди пускането на Apple Music певицата заплаши, че няма да включи своя най-продаван албум “1989” в услугата, но впоследствие промени позицията си и се превърна в едно от основните лица на платформата за музикален стрийминг на Apple. В края на миналата година тя дори пусна, ексклузивно за абонатите на Apple Music, документално видео, показващо какво се случва зад кадър по време на турнето й.

Услугата Apple Music, която беше пусната през лятото на 2015 г., е налична както за iOS, така и за Android потребителите. Тези от вас, които все още не са я изпробвали, могат да се възползват от безплатния 3-месечен пробен период. За останалите цените са 4.99 евро за индивидуален месечен абонамент и 7.99 евро на месец за семеен абонамент, включващ до шест души, ползващи family Sharing.

Източник: cNet

Добави коментар