iphone_reklam_cover2

Новите реклами на iPhone могат да породят спорове

#Новини
2015. 07. 15.

Напоследък всичко се върти около Apple Music, но изглежда, че от Купертино не са забравили и своя смартфон. В интернет се завъртяха две реклами, които акцентират на предимствата на iPhone, но могат да станат и повод за спорове.

Лозунгът на видеата гласи:

Ако не е iPhone, значи не е iPhone

Това мото отново дава основания за повдигането на вечния въпрос: „iPhone или Android?“, който понякога стига и до крайности. От Apple за пореден път изтъкват предимствата, които произхождат от факта, че една компания прави и софтуера, и хардуера на дадено устройство. Това е косвен удар по конкурентните смартфони, произведени от различни компании, но ползващи софтуера на Google.

Рекламите демонстрират различни функции на iPhone 6, сред които iMessage, новите емотикони, FaceTime, GarageBand и Apple Pay.

Видеото, озаглавено Loved, поставя ударението върху многобройните доволни iPhone потребители. Според Apple, 99% от хората, ползващи iPhone, са доволни от своето устройство.

Добави коментар