Тази индийска реклама на iPhone 6 ще ви накара да се усмихнете

#Новини
2015. 07. 20.

Какво е общото между екзотиката, присъща на Индия, интимността на сватбения ритуал, и елегантността на iPhone 6? И трите намират изява в изключително идейната и изпипана реклама, разпространена от Ingram Micro.

Само в рамките на една минута, официалният дистрибутор на Apple за Индия успява не само да разкаже история, но и да сплоти световете на ритуалните традиции и технологичната иновация. Може да се уверите в това, гледайки клипа:

Ентусиазираният младоженец може ентусиазирано да изпраща свое селфи на бъдещата си жена, използвайки iMessage…но в замяна получава това на своя iPhone 6:

1

Все пак се смята за лош късмет, ако мъжът зърне цялото лице на младоженката преди самата церемония. Но това е само един от закачливите моменти, които рекламата използва, за да обедини тържествеността на сватбата и лежерното, забавляващо удобство на iPhone 6.

Индия е изключително интересен пазар за Apple, макар и все още да изостава в сравнение с утвърдените пазари като САЩ, Япония и Европа (и напористите темпове на увеличено внимание от страна на потребителите в Китай). Индийските потребители все още възприемат iPhone като нещо нишово и изключително луксозно. Това създава известни препятствия пред пълното разгръщане на смартфон потенциала на компанията.

Рекламата несъмнено се отличава със своята артистичност, но носи и ясно изразено послание: Индия е важна за Apple. Едва ли творението на Ingram Micro ще е последният специален реверанс към многочислената държава.

Източник: Indian Express, заглавна снимка: YouTube.

Добави коментар