Ще успее ли Apple Watch да съблазни жените?

#Новини
2015. 07. 24.

Светът на технологиите и иновациите при различните джаджи винаги се е възприемал като привличащ повече мъже, отколкото жени. Кратка статистика от анализаторската компания NPD Group например изтъква, че 71% от притежателите на смарт часовници са мъже. Нима Apple желае да разбие това статукво с Apple Watch?

По думите на един от водещите Apple анализатори – Мишел Контан от Braeburn Group, отговорът е: да, абсолютно.

Мисля, че това, което те [Apple] се опитват да направят с Apple Watch, е да докажат полезността на часовника. Таргетът в този случай са жените, които не биха си купили джаджа защото е нова, а защото е именно полезна

са точните думи на Контан.

Ако съдим по рекламите, които Apple изкара миналата седмица с фокус Apple Watch, в начина на мислене на Контан има резон. Предлагаме ви любимото ни рекламно включване от серията, но не пропускайте да видите и останалите в наша предишна статия:

Елегантността на Apple Watch е солидна основа за накланяне на везните към демографията на нежния пол. Но всъщност Apple започна усилена работа в тази насока още през февруари тази година. Тогава наблюдателите в технологичната индустрия A Blog To Watch отбелязаха ангажираността на компанията с индустрията на дамската мода. Засилените реклами в списания като Vogue и други издания, таргетиращи жени, явно са били подготовка за „нежната“ артилерия на Apple в сферата на смарт часовниците.

Контан допълва, че демографията на потребителите жени е един все още неразкрит напълно пазар. Същевременно носимите технологии пасват изключително на елегантния, минималистичен подход към устройствата на женската аудитория.

Ранните тестващи и технологични гийкове неизменно са мъже. Постепенно обаче процентите се поизравняват, като в по-късен етап близо 40 до 45% от жените си купуват въпросния продукт. Те просто желаят да го видят в действие, да претеглят неговата функционалност както е редно, преди да го закупят

заключава той.

Тази възможна тенденция за момента е леко в сянка, след като всички са се фокусирала върху мистериозния отказ на Тим Кук да коментира обема на продажби на Apple Watch. Но без съмнение, можем да очакваме още по-активно ангажиране на Apple с нежните потребители и тяхните технологични предпочитания.

Източник: Fortune; заглавна снимка: The Wall Street Journal.

Добави коментар