Apple-reklama-pingvin-cover

8 нови видеа от “Shot on iPhone” кампанията

#Новини
2016. 06. 08.

Apple добави осем нови видеа към Shot on iPhone кампанията, демонстриращи отличните възможности при разнообразни условия на най-популярната камера в света – тази на iPhone.

Както обикновено, всеки от 15-секундните клипове се фокусира върху различна функция на камерата на iPhone, а най-често във видеата можем да видим подсилващия драматизма ефект на заснемането на забавен каданс. Клиповете са заснети от обикновени Apple потребители, а фоновата музика е различна във всеки от тях. Можете да ги видите както тук, така и в официалния YouTube канал на Apple.

Първото видео пресъздава станалия особено модерен напоследък кадър, показващ водене за ръка на фона на интересни пейзажи и е заснето по залез слънце.

Второто клипче показва ято пчели в полет на забавен каданс. Камерата на iPhone е успяла да улови по впечатляващ начин летящите на фона на слънцето насекоми.

Следващото видео е за няколко момчета, скачащи във водата. То е пуснато наобратно и е черно-бяло, а тези ефекти го превръщат в наистина интересна и оригинална идея.

Четвъртият клип представя поглед над облаците и за пореден път демонстрира отличната точност и контраст при заснетите с камерата на iPhone кадри.

Петото видео показва хипопотам, преследващ лодка, като при появяването на животното над водата, се активира режимът за заснемане на забавен каданс с цел да се подсили драматичният ефект.

Следващите два клипа отново са свързани с животни. Единият отправя поглед от интересна перспектива върху куче, тичащо в тревата на забавен каданс, а в другото видео виждаме забързаното движение на няколко пингвина насред скалите.

Последното видео е заснето през предното стъкло на автомобил и показва отчетливо на забавен каданс движението на чистачките, изтриващите дъждовните капки от повърхността на прозореца.

Тук можете да си припомните още някои от видеата, както и снимките, които успяха да развълнуват хората по света и да превърнат „Shot on iPhone“ в една много успешна кампания.

Източник: AppleInsider

Добави коментар