imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

Apple и IBM се обединяват в помощ на старите хора в Япония


Apple ще си сътрудничи с IBM и японските пощи в пилотен проект, целящ да раздаде на възрастните хора в Япония до 5 милиона iPad-a до 2020 година. Таблетите ще им бъдат в помощ, за да държат връзка с роднините и докторите си, както и да улесняват всекидневния им живот.

Освен с традиционните приложения за iPad, като FaceTime и Messages, таблетите ще бъдат оборудвани и с разработени от IBM апликации, които да напомнят на възрастните хора да си вземат редовно лекарствата, да си правят упражненията, да се хранят здравословно, както и да им предоставят директен достъп до услугите, предлагани от службите за социално подпомагане, като пазаруване на хранителни стоки.

Почти една четвърт от населението на Япония е на възраст над 65 години, а очакванията са през следващите десетилетия този процент да достигне 40%.

Тази инициатива има потенциала да окаже глобално въздействие, тъй като много държави са изправени пред предизвикателството да поддържат застаряващо население. За нас е чест да участваме в подкрепата на възрастните граждани в Япония и да помогнем за обогатяването на техния живот.

– каза Тим Кук, главен изпълнителен директор на Apple.

BN-IE328_0439IM_M_20150430100450
Снимка: Wall Street Journal

iPad е изключително интуитивен, лесен за употреба и има вградени функции за достъпност, което го прави перфектното устройство за всяко поколение.

– добави той.

BN-IE326_0430IB_M_20150430095723
Снимка: Wall Street Journal

Тази инициатива бележи нов етап в сътрудничеството между Apple и IBM, започнало миналата година, като досега то се изразяваше само в разработването на решения за бизнеса. Освен това, тази кампания е още един пример за интересите на Apple в областта на здравеопазването. Компанията вече показа своята загриженост в тази насока с продукти като Health и ResearchKit, както и със здравните функции на Apple Watch.

Спадащите продажби на iPad бяха единственото разочарование при обявяването на финансовите резултати на Apple за тримесечието и изглежда, че от Купертино са се прицелили към нов пазар за това устройство – застаряващото световно население.

Източник: Apple.com, главна снимка: The Verge

Beats article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen. ... - Кликнете тук!