imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

iPad Pro за бизнеса.

Apple напредва с програмата си за iPad-и в бизнес света


iPad е може би един от най-интересните Apple продукти като заобикалящи го инициативи. Ако си спомняте, наскоро съветник на британското правосъдно министерство призова за снабдяване на затворниците във Великобритания с iPad-и. Самата компания от Купертино пък се обедини с IBM и японските пощи, за да помогне на пенсионерите в Япония. Като добавим и нововъведенията в очаквания iOS 9.3, насочени към образователната система, iPad е действително заобиколен от интересни инициативи.

Устройството е важна част и от една програма на Тим Кук и компания, която сякаш остава встрани от медийното внимание. Това е сътрудничеството на Apple с представители на бизнеса под чадъра на т.нар. Mobility partner program. Целта на инициативата е да презентира iPad в още една светлина: като незаменима част от дейността на успешните предприятия по света.

iPad и Тим Кук

Най-новият партньор на Apple по тази програма е фармацевтичната компания Eli Lilly and Company, като поръчката е впечатляваща – 15 хиляди iPad устройства. По-интересното е, че тук не става дума за какъвто и да е iPad модел, а за гигантския и мощен iPad Pro.

„Продължаваме да разрастваме нашата програма, сближаваща бизнеса с мобилните продукти на Apple”, коментира Тим Кук. „През Q1 добавихме още 25 партньора, като с това броят им вече надхвърля 90“.

Ясно е, че iPad е фаворит на потребителите в нишата на таблетите и резултатите от продажбите на iPad Pro за пореден път потвърдиха тази тенденция. Същевременно, Apple желае да достигне и до бизнесите, които могат да подобрят ежедневните си операции и продуктивност чрез мобилните технологии от Купертино. Партньорствата по инициативата са от полза и за двете страни. Apple получават ценна обратна връзка от компаниите, а самите бизнеси се радват на постоянна поддръжка и специфични бизнес приложения.

DSC01329

Говорител на Eli Lilly and Company изтъкна, че iPad Pro ще помогне на фармацевтичната компания да подобри комуникацията си със здравните институции, както и да намали оперативните си разходи. Елиминирането на нуждата от лаптопи пък ще спомогне за по-добрата продуктивност и гъвкавост на търговските представители на бизнеса.

В този ход няма нищо чудно – и преди сме обсъждали, че концепцията на iPad Pro е таблетът евентуално да измести нуждата на потребителите от лаптоп. Явно Eli Lilly and Company мислят по сходен начин и вече разполагат с 15 хиляди устройства, за да тестват това.

Източник: IndyStar. Изображения: International Business Times, Ars Technica.

Accessories article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen. ... - Кликнете тук!