Apple e „най-съкровеният бранд“ в Обединените Арабски Емирства

#Новини
2015. 10. 14.

На фона на предстоящото откриване на Apple Store в Обединените Арабски Емирства, Apple оглавява списъка на „10-те най-съкровени бранда в ОАЕ”. Представителна извадка от близо 6000 потребители гласува пълно доверие на технологичната компания, избирайки я пред редица други емблематични брандове.

Победата на Apple не е просто триумф над “обичайните заподозрени” – Samsung и Google, но и над гиганти от други важни индустрии. Сред тях са автомобилните концерни Lexus и Mercedes, кафе-веригата Starbucks и шведската класика IKEA.

Проучването е проведено сред 6000 потребителя и анализира 52000 бранда. Победата на Apple е сред две ключови демографски групи – 25-34 години и 35-44 години.

Докладът се базира на качествени изследвания сред потребителите. Целта ни тук беше да измерим и изразим количествено как емоциите се отразяват на отношенията между потребител и бранд

изтъква Уилям Шинтани, който е част от изготвилата доклада компания MBLM.

 

Mall of the Emirates, където ще се помещава очаквания първи Apple Store в Дубай. Снимка: MacRumors.

Естествено, това не е първият брандови триумф за Apple, що се касае до други разгръщащи се ключови пазари. Във все по-актуалния за компанията Китай, Apple e избор номер 1 в графата „луксозни брандове” за богаташите на азиатската държава.

Изследването сред потребители в Обединените Арабски Емирства идва в точното време за технологичния гигант. Все пак едва седмици ни делят от откриването на най-големия Apple Store въобще, който ще е и дебют на Apple в Дубай. Съвсем скоро и Абу Даби ще се сдобие със свой Apple Store, което допълнително ще затвърди позициите на компанията в ОАЕ.

Ето го и пълният списък с топ 10 компании:

1. Apple
2. Lexus
3. Samsung
4. Mercedes
5. Dove
6. Starbucks
7. Sony
8. ADCB
9. Google
10. IKEA

Източник: CultofMac; заглавна снимка: 9to5Mac.

Добави коментар