00_apple_red_cover

Поредната благотворителна кампания на Apple

#Новини
2016. 12. 02.

Вероятно вече знаете, че Световната здравна организация провежда ежегодна инициатива на 1 декември, която има за цел да насочи общественото внимание към ХИВ/СПИН, както и да ни припомни необходимостта от разбиране и подкрепа на всеки потърпевш. Социален ангажимент, който, разбира се, не е останал незабелязан и от Apple.

Колкото по-добре сме осведомени, толкова по-малка е вероятността да срещнем последствията от този актуален към днешна дата проблем. Компанията от Купертино иска да ни припомни именно тази отправна точка.

applestorebrusselsredlogo-800x534

Подобно на изминалите няколко години, точно на първи декември над 400 официални магазини на Apple по цял свят, осъмнаха със стандартното за компанията лого, но в един съвсем тематичен и привличащ вниманието червен цвят. Разбира се, съпричастността на Apple не се изчерпва със споменатата напомняща промяна.

Всеки един от нас, може да се присъедини към една благотворителна кампания, която стартира през изминалото денонощие и ще продължи до 6-ти декември. Apple ще дари на така наречената Червена инициатива по един долар от всеки Apple Pay превод – страхотна услуга, която за съжаление, все още не е достъпна за българските потребители.

Screen Shot 2016-12-02 at 9.14.53 AM

При положение, че искате да се присъедините към социалната кампания, просто отворете App Store и обърнете внимание на някое платено приложение. Достатъчно е само да го свалите по стандартен начин, като тази ваша покупка отново ще дари един долар за борбата срещу СПИН в Гана, Кения, Лесото, Руанда, Южна Африка, Свазиленд, Танзания и Замбия.

Червената инициатива успя да събере над 365 милиона долара само за едно денонощие –  определено никак не малка сума, която ще отиде в The Global Fund. Организацията се бори срещу СПИН, туберкулоза и малария и може да отличи Apple като един от най-големите вносители с дарена сума от над 120 милиона долара през изминалите 10 години.

Източник: Apple

Добави коментар