Apple Music срещу Spotify.

Apple Music е налична в 57 държави повече от Spotify

#Новини
2016. 02. 08.

На сцената на стрийминг услугите, съревнованието между Apple Music и Spotify е титанично. В началото на годината стана ясно, че Apple Music вече разполага с над 10 милиона плащащи абонати – огромно увеличение от 6,5 милиона абонирани за услугата през октомври миналата година. Разгръщането на пълния потенциал на Apple стрийминг услугата явно включва и по-застъпено географско присъствие по света.

Сайтът Music Business Worldwide ни предлага статистика, според която Apple Music е налична в цели 112* държави. За сравнение, Spotify има покритие в едва 59 от страните по света. Имайки предвид, че Apple пусна услугата си през месец юни миналата година, подобен растеж е изумителен.

Apple Music със 112 държави в портфолиото си.

Нека не забравяме, че компанията от Купертино не се ограничи и само до iOS, като пусна Apple Music приложение и за конкурентните Android устройства. Дори виртуалният асистент на Apple – Siri, разполага с някои характерни команди, важащи за услугата.

Миналата седмица Apple Music навлезе в два ключови пазара – Турция и Тайван, предлагайки ексклузивно съдържание за своите абонати. И двете държави са част от каталога на Spotify, но шведската компания например не е навлязла в китайския пазар. Apple е обект на сериозен интерес в Китай и Apple Music грандиозно бе пусната миналия септември с абонаментен план от 1,50 долара на месец.

Други интересни пропуски за Spotify са Индия, Япония, Русия и Обединените Арабски Емирства (ОАЕ). Apple Music е услуга, налична във всяка една от тези държави, като ОАЕ наскоро се сдобиха и с възхитителни Apple Store. Уругвай се явява като единствения по-значим пазар, в който шведската компания има установени позиции, но Apple Music още не е пусната на пазара.

Източник: MusicBusinessWorldwide.

*От Music Business Worldwide обновиха статистиките си поради грешка в изчисленията. Apple Music е налична в 113 държави.

Добави коментар