apple-forbes-brand-value-cover-746x419

Apple заема първо място за най-скъп бранд в света

#Новини
2016. 05. 16.

Въпреки отрицателния растеж в продажбите на iPhone, iPad и Mac през второто тримесечие на настоящата година, което не беше срещано от далечната 2003-та, Apple заема първо място в класацията на Forbes за най-ценна марка.

Скорошната статистика, отразяваща отрицателния растеж, която може да видите тук, не е достатъчна да свали Apple от първото място за шеста поредна година. Компанията е последвана от Google на второ място и Microsoft на трето.

В настоящата класация може да видите ръст от 6% спрямо миналата година за Apple, като марката се оценява на 154.1 милиарда долара, почти двойно повече спрямо Google, която е оценена на 82.5 милиарда долара.

Apple-Most-Valuable-Brand-2016-Forbes

В останалите 15 позиции може да видите достойно оценени брандове като Coca-Cola, Facebook, Toyota, IBM, Disney, McDonald’s, GE, Samsung, Amazon, AT&T, BMW, и Cisco, докато модният партньор на Apple Watch – Hermès, заема 48-мо място в списъка на Forbes. Други известни компании, които може да срещнете в класацията, са Intel на 17-то, Verizon на 21-во, HP на 38-мо, Sony на 76-то, Netflix на 79-то и T-Mobile на 93-то място.

Apple остава най-ценната компания в света с пазарна капитализация от над 510 милиарда долара, а плътно зад нея се нарежда дъщерното дружество на Google –  Alphabet, което реализира близо три пъти по-малко приходи в сравнение с 2015 година.

Искаме да ви припомним, че компанията от Купертино заема първото място през 2013, 2014 и 2015 година и в класацията на Interbrand, за което може да разберете повече, като натиснете тук.

Източник: macrumors и forbes

Добави коментар