imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple премахва всички Adblockers приложения от App Store


През последните месеци и дори повече от година, App Store премина през сериозни промени, като с всяка от тях компанията цели да ни предостави по-качествен достъп до своята услуга. Разработчиците са длъжни да се съобразяват с изискванията на Apple относно съдържанието на техните предложения, а ние разполагаме с изключително лесен вариант за достъп до всяка интересна категория. С появата на iOS 11 през септември, всички 32 битови приложения ще останат в миналото, но нека разгледаме едно не толкова ново изискване.

По всичко изглежда, че компанията защитава не само интересите на своите потребители, но и тези на многобройните разработчици на приложения. Вероятно вече знаете, че голяма част от безплатните разработки за iOS са в състояние да ви запознаят с някоя друга досадна реклама, но в това няма нищо странно. Все пак разработчиците трябва да печелят по някакъв начин, а вие може да направите някоя покупка през приложението и да премахнете всякакъв вид реклами. Доста често стойността на покупката е символична, но това не е единствената опция, с която разполагате.

Така наречените Adblockers приложения ще премахнат всяка досадна реклама по изключително лесен и то безплатен начин. Просто инсталирате вариант от категорията и всяка платена реклама ще изчезне, но това не е особено справедливо спрямо разработчиците на приложения. Политиката на App Store забранява тази категория, но все пак част от разработчиците успяват да маскират своето предложение и да го направят налично за изтегляне. Apple следи за всякакъв вид от забранените Adblockers и ги премахва моментално и то без никакво предупреждение.

Вероятността да намерите вариант от горните приложения е доста малка, като към тях попадат и тези, които блокират рекламите в заложеното приложение Safari. На пръв поглед императивната политика на App Store няма да се хареса на голяма част от потребителите, но тя е в интерес на всяка една от страните. Все пак никой разработчик няма да пусне безплатен вариант на своето приложение, ако не може да спечели от приложените към него реклами, а ние разполагаме с възможност да ги премахнем, след като направим необходимата за целта покупка през приложението.

Източник: 9to5mac

Accessories article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.