1469208346-3454

Apple оглави класацията “World’s favorite company”

#Новини
2016. 07. 25.

След като през май месец Apple оглави класацията на Forbes за най-ценен бранд в света, днес искаме да ви запознаем с поредното първо място, на което отново срещаме компанията.

Този път ежегодното събитие е организирано от FutureBrand, а неговата цел е да отличи “най-любимата компания” в световен мащаб. Любопитната класация вече може да се нарече традиционна, организаторът всяка година се фокусира върху стоте най-големи компании в света, като предоставя стандартни въпросници на 3000 масови потребители и професионалисти, участващи в статистическото проучване.

futurebrand-apple-3-800x682

Индивидуалната анкета съдържа редица фактори, както и задължителната възможност всеки един анкетиран потребител да попълни какво мисли за избраната от него компания. Доста логично, повечето участници свързват Apple със страст и възхищение, докато компанията се отличава в класацията с индивидуалност, автентичност, иновации, както и с изключителното си управление.

future2

Миналогодишната класация беше оглавена от Google, докато това няма как да се случи и в настоящата, или, както CNET отбелязва  “тази година Google не отговаря на условията”. Причината за това се крие в нейната реорганизация, като единствено компанията майка, Alphabet, би била достатъчно голяма, за да участва в надпреварата, но тя със сигурност не може да се похвали с толкова голяма популярност, благодарение на което остава на далечното от Apple 21-во място.

futurebrand-apple-4-800x493

Компанията от Купертино заема първото място, веднага след нея се подреждат Microsoft и Samsung, а измежду останалите компании в топ 10 може да срещнете брандове като Walt Disney, AbbVie, Facebook, Toyota, Amazon, Celgene, както и Gilead Sciences, като за някои от по-неизвестните представители, вероятно играят роля и анкетираните професионалисти, зад които се крият индустриални представители.

Над 75% от анкетираните, които дават своя вот за Apple смятат, че компанията се развива по един впечатляващ начин, линия, която със сигурност ще бъде следвана и през следващите години. 50% от тях са потребители на поне едно Apple устройство, а близо 40% биха работили за компанията.

Източник: 9to5mac

Добави коментар