imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

Повече от половината Google търсения вече са от мобилни устройства


Броят на търсенията в Google, направени през мобилни устройства, за пръв път задмина количеството търсения, извършени през компютър.

Амит Сингхал, вице-президент на Google по търсенето, разкри пред Recode, че по-голямата част от 100-те милиарда месечни търсения в Google вече се дължат на мобилните устройства. В тази категория попадат всички устройства с екран по-малък от 6 инча. Google е изправен срещу Facebook и Apple в битката за повече присъствие във всекидневното интернет браузване на потребителите.

Амит Сингхал; снимка: The Verge
Амит Сингхал; снимка: The Verge

Пазарът на мобилните реклами предлага доста солидни приходи, а изглежда от Google все още държат лидерството в това отношение. Тяхната търсачка е най-често използваната както при Android устройствата, така и в iOS. От Facebook обаче правят стъпки, за да превърнат своето мобилно приложение в мястото, където можете да намерите отговор на всички ваши нужди в мрежата. По този начин от Facebook ще се опитат да елиминират или да намалят до минимум необходимостта от използването на отделен браузър, запазвайки за себе си рекламните приходи.

С появата на iOS 9 Apple въведе ad blocker-и, които спират показването на нежеланите реклами в Safari. Наскоро от Apple одобриха и приложението Been Choice, което блокира рекламите не само в уеб браузъра, но и в останалите приложения, включително Facebook и News на Apple. След това обаче компанията от Купертино заяви, че не смята да позволява блокиране на рекламите в приложенията, тъй като това може да доведе до излагане на риск на сигурността на потребителите. Освен това, все пак от Apple прибират доста солидни суми от своята услуга за рекламиране в рамките на самите приложения.

Източник: The Verge

Black Friday article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.