GoPro-Danny-Coster-746x419

GoPro назначава промишлен дизайнер с дългогодишен стаж в Apple

#Новини
2016. 04. 14.

В официална новина, GoPro ни информира, че наема Дани Костер, който до момента беше част от екипа на Apple, занимаващ се с промишления дизайн. На новата си месторабота, като вицепрезидент по дизайна, Костер ще ръководи екип, разработващ хардуерен дизайн.

Екипът на Apple, занимаващ се с промишлен дизайн е внимателно подбран и много сплотен, което прави подобно “отцепване” изключително рядко. Името на Костер не е толкова популярно, като това сър Джони Айв напрмер, той е част от екипа на Apple още от 90-те години, като е работил активно върху проекти, свързани с разработването на iPhone.

Вижте Дани Костер, тук:

Apple_Industrial_Design_team_2014

Любопитна е статистиката на анализаторите, че компанията, създала добре известната на всички ни екшън камера, отбелязва голям успех през 2014 година и до голяма степен тревожна 2015-та. Приходите на производителя за последното тримесечие на 2015 година са толкова ниски, че компанията ограничава собствените си прогнози за 2016 г. с няколкостотин милиона долара и освобождава 7% от персонала. Тези резултати, както и някои други фактори, дадоха почва за спекулации, че Apple може да придобие GoPro.

Припомняме, че през 2015 година, компанията пусна на пазара два нови модела камери, Hero+ и Hero+ LCD, но с по-ниски характеристики от предшественика си Hero 4. Този хитър на пръв поглед ход се оказа много коварен за GoPro. Потребителите проявиха изключително малък интерес към новите модели, като фокусът остана върху вече харесваната камера, Hero 4. За да реализира продажби на новите два модела, компанията беше принудена да намали цената им наполовина, а след по-малко от година, Hero+ и Hero+ LCD бяха свалени от продажба.

Вижте трите модела екшън камери на GoPro, тук:

gopro_hero_cams

Главният изпълнителен директор и основател на GoPro, Ник Удман (който преди време ви съобщихме, че е човекът с най-висока заплата в света, прибирайки “скромните” $780 000 на ден), смята, че усилията на компанията трябва да се фокусират върху софтуера, тъй като силата на камерата е във възможността й  да заснеме изключително много кадри в секунда, които голяма част от потребителите не знаят как да обработят. Удман многократно заявява, че е решен да направи приложението за обработка автоматизирано, по-бързо и по-лесно за употреба. За да подкрепи това начинание, GoPro придобива две компании, занимаващи се с известни приложения за автоматично редактиране.

В официално съобщение, компанията заяви, че работата на Костер ще окаже положително влияние върху всички аспекти от дизайна на GoPro, включително хардуер и софтуер. Костер ще участва в проектирането на очакваната 360-градусова камера и първия дрон на GoPro, които трябва да бъдат пуснат на пазара летните месеци на 2016 година.

Източник: theverge

Добави коментар