iPhone-6s-and-Plus-Color-Comparison-Space-Black-Gold-Rose-3-1280x855

iPhone отново е №1 смартфон в Китай

#Новини
2016. 01. 28.

При вчерашния отчет на Q1 стана ясно, че неслучайно Тим Кук обръща сериозно внимание на китайския пазар. Азиатският гигант вече изпревари цяла Европа по приходи за Apple с впечатляващия ръст от 14% на годишна база. Естествено, емблематичният продукт на успеха на Apple е не друг, а iPhone.

Трите най-продавани смартфони в Китай са различни модели iPhone, които поднасят на iOS 27,1% от общия пазарен дял. Това може да изглежда скромно, но нека не забравяме, че топ брандовете на местния пазар са Huawei и Xiaomi. С други думи, Android се радва на висока популярност в региона и заема 71,4% от нишата на мобилните операционни системи. Windows може да се „похвали“ с едва 1,2% участие в пазара.

iPhone е първи в Китай.

„До 2020 година се очаква китайската средна класа да наброява почти половин 16милиард“, изтъкна Кук по време на вчерашния си дискусионен панел. „Това е огромна възможност за Apple като бранд в региона.“

iPhone със сигурност ще достига до още повече китайски потребители, след като в края на месеца ще отвори врати 33-ия Apple Store в страната. Той ще се намира в огромния MixC мол в Циндао, ключов град в източната провинция Шандун. Планът на Кук е броят на китайските Apple Store да достигне 40 търговски обекта до края на тази година.

iPhone

Миналата година Китай за пръв път изпревари САЩ като страната с най-голям брой сваляния на iOS приложения. Макар китайските потребители да купуват стабилен брой iPad-и, iPhone си остава най-предпочитаният Apple продукт за тях. Все пак азиатският гигант остава втори след САЩ и Япония, що се касае до App Store приходи. Причината? Китайските фенове на iPhone и iPad явно предпочитат безплатните предложения от App Store.

Добрите iPhone новини за последното тримесечие идват след друг ключов резултат за Apple – тоталният рекорд на iPhone продажби в Индия. Явно планът на Тим Кук за развиващите се пазари в световен мащаб работи повече от успешно.

Източник: KantarWorldPanel, Cult of Mac.

Добави коментар