imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Един малък проблем при Spotify и развитието на Apple Music


Музикалната услуга на Apple набира все по-голяма популярност и това не може да ни изненада по никакъв начин. Все пак удобството да се възползвате от над 45 милиона висококачествени музикални предложения на всяко от вашите Apple устройства не е за подценяване. Разбира се, всеки потребител може да се докосне и до предварително създадени плейлисти, както и да генерира свои по изключително лесен и бърз начин.

Към днешна дата, Apple Music може да се похвали с над 38 милиона потребители на платен абонамент и с около още 8 милиона, които тестват услугата в рамките на стандартния пробен период от три месеца, докато при основния конкурент нещата са доста по-различни. Spotify се отличава с около 71 милиона потребители на платен абонамент, като към тях се присъединяват и завидните над 80 милиона, ползващи услугата безплатно.

Всеки може да се докосне до музикалните предложения на Spotify без да плаща, но има една малка особеност. На всеки две песни ще трябва да изслушате и предварително зададените реклами, което реално погледнато не е точно така. Според Reuters, съществува вариант да игнорирате рекламните банери чрез допълнително приложение, както към днешна дата правят около 2 милиона от потребителите на Spotify, а ние ви припомняме, че към Apple Music вече могат да се присъединят на преференциални условия и студентите от Европа.

Според The Wall Street Journal услугата на Apple скоро може да изпревари своя конкурент Spotify по популярност в САЩ, но нека разгледаме и добрата новина. До стандартния абонаментен план от 8.99 лв. на месец и този, чрез който може да споделите Apple Music с вашето семейство за 14.99 лв. на месец, вече се подрежда и една нова възможност или поне за европейските потребители. Студентските преференциални условия са достъпни в 82 държави по цял свят, включително и в нашата, а за да се възползвате от тях, трябва да сте регистрирани в системата на UNiDAYS.

Срещу сумата от 4.99 лв. на месечна база всеки студент може да получи пълен достъп до съдържанието на Apple Music, което към днешна дата включва над 45 милиона музикални предложения и доста предавания, част от които в реално време. Ако използвате повече продукти на Apple, като iPhone, iPad, настолен или преносим Mac, които са стартирани с един Apple ID акаунт, вашият нов абонамент ще бъде достъпен от всяко устройство, без значение къде го използвате. Достатъчно е да разполагате с интернет връзка, но има и едно малко условие.

За да сключите Apple Music абонамент, трябва да въведете данните на своята кредитна или дебитна карта, като абонаментът ще се подновява автоматично в началото на всеки месец, а при положение, че искате да се възползвате от безплатния пробен период от три месеца, това може да стане без никакъв проблем.

Достатъчно е да отворете приложението, след това изберете подходящ абонаментен план и сте готови. Системата отново ще поиска да регистрирате разплащателен метод, като в рамките на тестовия период, няма да се налага да заплащате никаква сума, независимо колко често използвате Apple Music. Ако не желаете след изтичане на безплатния тестов период да преминете автоматично към платен абонамент, трябва да изключите тази опция от настройките.

Източник: Reuters

MBA august article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.