imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Най-продаваните iOS устройства в САЩ през Q2 на 2018


През второто фискално тримесечие на 2018 година или първото календарно, което вече знаете, че обхваща периода от 1 януари до края на март, Apple може да се похвали с нетна печалба от 13.8 милиарда долара или с 2.8 милиарда повече в сравнение с тази, която реализира година по-рано. Според повечето прогнози, приходите на компанията и през останалата част от годината ще отбележат ръст, а ние ще ви запознаем с най-продаваните iOS устройства в САЩ през третото фискално, съответстващо на второто календарно тримесечие на 2018-та.

Макар и интересната статистика на Consumer Intelligence Research Partners, която се появи преди броени часове да не разкрива точно колко устройства са продадени през второто тримесечие на годината, както и реализираните приходи и печалба от тях, данните ще ви запознаят с най-предпочитаните iPhone и iPad поколения в САЩ през Q2 на 2018-та година, a ние вече знаем, че класациите са оглавени от iPhone 8 Plus и бюджетното 9.7 инчово iPad поколение.

Съвсем очаквано, около 54% от продажбите се дължат на представените през септември месец на миналата година iPhone 8, iPhone 8 Plus и iPhone X, но нека да направим и още една разбивка. Осмото поколение се отличава с 13% от всички продадени iPhone устройства през отчетния период, десетото със 17%, докато iPhone 8 Plus достига до завидните 24% от всички продадени iPhone-и в САЩ за второто календарно тримесечие. Заслуга за останалите 46% от продажбите имат малко по-старите iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone SE, iPhone 6s и iPhone 6s Plus.

Най-продаваният iPad в САЩ през Q2 е 9.7 инчовото поколение iPad, но има и една малка особеност. В завидните 31% от питата, които хваща бюджетното устройство попадат продажбите както на петото, така и на представеното преди няколко месеца шесто поколение, но ако комбинираме 10.5 и 12.9 инчовите варианти на iPad Pro, статистиката ще придобие коренно различно измерение. Двата размера на професионалното поколение стигат около 40% от всички iPad продажби през второто тримесечие на годината, а за да разберете повече за шестото поколение iPad, посетете тази връзка.

Източник: MacRumors

iPad Pro new vnoski article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.