imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Какво да направите при No Service през iPhone или iPad


Всяка версия на мобилната операционна система iOS се отличава със своя изключително надежден и стабилен начин на работа, но това не означава, че вашият iPhone или iPad не може да бъде заблуден от клетъчните мрежи, особено когато се намирате в режим на роуминг. Съществува не толкова голяма вероятност при опит за връзка с мобилна мрежа устройството да премине в No Service режим или да не успее да изгради необходимата връзка, но това не трябва да ви притеснява по никакъв начин.

Припомняме ви, че и вашата iOS разработка може да премине в No Service режим всеки път, когато се намирате в рамките на локация, върху която мрежата на съответния мобилен оператор няма добро покритие. При това положение просто може да застанете на открито и да се опитате да доловите някакъв приличен сигнал, но ако сте сигурни, че няма как да изпълните това условие, вижте няколко не толкова сложни за изпълнение стъпки, които ще оставят режим No Service в миналото.

Интернет

При положение, че напуснете рамките на държавата и вашето устройство премине в роуминг и съответно в No Service режим, просто проверете настройките на мобилния интернет. Вероятно сте включили LTE/4G, което определено може да блокира вградения модем. Мобилната мрежа, през която се опитвате да изградите връзка може да не поддържа високоскоростния стандарт в режим на роуминг, а вие трябва да отворите системните настройки и да преминете през Mobile Data, след това през Mobile Data Options и да докоснете върху Voice & Data. Изберете вариант 3G и сте готови.

Рестартиране

Ако предната стъпка не оказва никакво влияние и все още в горния ляв ъгъл на устройството виждате No Service, ще се наложи да рестартирате вашите мрежови настройки, което няма да доведе до никаква загуба на която и да е част от съдържанието, с което разполагате. Отворете Settings, след това General, преминете през Reset и докоснете върху Reset Network Settings. Вероятно стъпката ще ви избави от неприятния No Service режим, но ако това не се случи, може да пробвате да рестартирате устройство по стандартен начин.

СИМ карта

Вероятно вече сте преминали през горните стъпки и неприятният проблем е останал в миналото, но ако това не е така, може да опитате да извадите вашата СИМ карта. Почистете нейната долната страна, точно където са разположени металните пластини, и я поставете обратно във вашия iPhone или iPad. Процедурата може да бъде извършена и без да изключвате устройството, но все пак ние ви препоръчваме да го направите за по-голяма сигурност.

Надяваме се, че изброените съвети ще ви помогнат да се справите с не толкова често срещания No Service режим, а за да разберете повече за страхотните възможности, с които се отличава очакваната през септември версия на iOS – посетете тази връзка.

Източник: Apple Support

iPhone 8 article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen. ... - Кликнете тук!