imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Отражението на промените в App Store при iOS 11


Заедно с всички промени, с които може да се похвали iOS 11, новата версия на система се отличава и с един изцяло нов App Store. За съжаление в него не присъстват нашите любими промоционални приложения, но явно това не е чак толкова страшно. App Store разполага с две нови рубрики – Game of the Day и App of the Day, чрез които редакторите на Apple споделят с нас по някое интересно приложение или игра на дневна база, а ние ще разгледаме и отражението на промяната върху свалянията през последния месец.

Преди всичко, трябва да знаете, че няма никаква причина в изцяло новите класации да не попадне и такава iOS разработка, която всеки от вас може да свали по безплатен начин. Предложенията не се подбират по продажна стойност. Целта на редакторите е да ни запознаят с иновативни варианти или с такива, които биха намерили място в ежедневието на голяма част от потребителите, а според последната статистика на Apptopia, промяната в App Store оказва доста положително отражение върху свалянията на игри и приложения.

Видно от графиката, през последните 30 дни, свалените приложения са нараснали общо с 1.747% спрямо предния месец или преди появата на iOS 11. След като разбием тази стойност в четири категории, като свалени предложения през работни и почивни дни, платени и безплатни, виждаме, че най-голямо отражение върху положителните резултати оказват свалянията от понеделник до петък с покачване от 2.172% и тези на безплатните приложения с ръст от 2.033%. Свалянията през почивните дни бележат ръст от малко над 0.5%, докато тези на платените приложения се покачват с 0.32%.

Свалянията на игри, отново след появата на iOS 11 се отличават с общ ръст от почти 0.8% спрямо предния месец или преди появата на обновения App Store, като водещ фактор, който оказва най-голямо отражение върху тези резултати са безплатните разработки с покачване от 0.96%. Плътно след тях се подреждат свалянията на игри през почивните дни с ръст от 0.86%, докато тези от понеделник до петък преминават през едно почти незначително покачване от 0.62%, което важи и за платените варианти, които достигат отново до покачване, но със съвсем малките 0.43%.

Повече за iOS 11 може да разберете, като посетите тази връзка, а за изцяло новия App Store в операционната система, като натиснете тук.

Източник: MacRumors

Beats article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.