imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Повече за новата ITP възможност на Safari в High Sierra и iOS 11


Към всички промени, с които може да се похвали последната версия на мобилната операционна система и High Sierra на настолната, не бихме пропуснали да добавим и появата на страхотната ITP възможност в заложеното приложение Safari. Без никакво съмнение, няма по-бърз и удобен браузър за вашето устройство от разработката на Apple, а ние ще разгледаме една доста интересна функция, която до скоро дори не знаехме, че съществува.

Нека започнем с поредицата от досадни интернет реклами, които ви следват постоянно, без никакво значение от това коя страница посещавате. Всичко работи по един доста елементарен начин. През избран сайт търсите продукт или услуга, информацията за него се запазва в така наречените бисквитки на вашия браузър, от които следващите посещавани от вас страници разбират, че проявявате определен интерес. Останалата част от процеса е съвсем проста.

На база вашето търсене, започвате да виждате поредица от реклами от различни източници и в различни страници, което доста често е досадно, но явно не и за потребителите на Safari. Новата ITP възможност в заложеното приложение ограничава нежеланите реклами, които стигат до вас, като причината за това не е да окаже отрицателно влияние върху рекламната индустрия. Все пак чрез описания процес голяма част от страниците, които посещавате събират не малко информация за вас, като интереси и търсения, докато с промяната, Apple цели да защити поверителността на личните данни на своите потребители.

Вследствие на промяната, Criteo или една от най-големите рекламни компании в световен мащаб прогнозира спад в своите приходи през следващите 12 месеца с около 20%, което по всичко изглежда, че важи и за останалите лидери в бранша. Към днешна дата, точно шест от конкурентните дружества са подписали и изпратили отворено писмо до Apple, с което призовават компанията да преосмисли последната промяна в заложеното приложение Safari, а ние няма да пропуснем да ви информираме за по-нататъшното развитие на зараждащата се битка.

Източник: Cult of Mac

MBP vnoski article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.