imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Повече за Oculus Go – виртуалните очила на Facebook


Преди по-малко от седмица Тим Кук обсъди развитието на добавената реалност заедно с няколко разработчици на приложения пред журналист от The Independent, като заедно с това хвърли и малко повече светлина върху очакваните AR очила на Apple. Знаем, че компанията от Купертино пази в тайна всеки от своите проекти до неговото официално представяне, но това не ни спира да разгледаме какво имат да кажат останалите играчи на пазара – в случая Facebook и тяхната разработка Oculus Go.

В началото на март месец на 2016 година дъщерната компанията на Facebook – Oculus Connect ни представи своя Oculus Rift аксесоар за добавена реалност, от който не останахме кой знае колко впечатлени и то не само поради високата цена на предложението. Неговите мащабни размери определено не се харесаха на голяма част от потребителите, което реално погледнато важи и за изцяло новата разработка на Facebook, която Марк Зъкърбърг представи преди няколко дни.

Oculus Go не може да се похвали с кой знае колко компактен размер, дори напротив. За разлика от разработвания аксесоар от Apple, който според повечето източници няма да се различава особено от едни стандартни слънчеви очила, предложението на социалната мрежа по-скоро наподобява един не толкова малък шлем, но от друга страна, разполага и с доста сериозно предимство спрямо своя предшественик. Продажната цена на този аксесоар ще бъде около 200 долара в рамките на САЩ, а компанията прогнозира, че около един милиард потребителя ще се възползват от предимствата на виртуалната реалност.

По всичко изглежда, че предложението на Facebook не може да застане по никакъв начин в пряка конкуренция с разработката на Apple. За разлика от очаквания мобилен аксесоар, Oculus Go се отличава като едно настолно устройство, което според изпълнителния директор на Oculus Connect – Rachel Franklin, може да работи в тясна връзка с Facebook. Просто слагате новата разработка и провеждате разговор, с който и да е ваш приятел или потребител на мрежата, като реализирате виртуален контакт с ответната страна.

Повече за очакваните AR очила на Apple може да разберете, след като посетите тази връзка.

Източник: The Verge

iPhone 8 article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.