imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Тази статия не е обновявана повече от година. Имайте предвид, че съдържанието може да не е вече актуално.

Продажбите на HomePod през първото тримесечие на годината


През второто фискално тримесечие на 2018 година или първото календарно, което вече знаете, че обхваща периода от 1 януари до края на март, Apple може да се похвали с нетна печалба от 13.8 милиарда долара или с 2.8 милиарда повече в сравнение с тази, която реализира година по-рано. Според повечето прогнози, приходите на компанията и през следващите три месеца ще отбележат ръст на годишна база, а ние ще ви покажем с какъв пазарен дял може да се похвали HomePod.

Според последния доклад на Strategy Analytics, в рамките на второто фискално тримесечие на 2018 година, компанията достига до около 600 000 продадени единици от интелигентната тонколона, с което заема 6% пазарен дял от категорията, но има и една доста съществена особеност. Не трябва да забравяме, че HomePod се появи в началото на втората седмица на февруари, а това означава само едно. Продажбите, с които изцяло новата разработка на Apple се класира на четвърто място в категорията са реализирани в рамките на две трети от вече изминалото тримесечие.

Първото място в надпреварата е отредено за разработката на Amazon със завидните продажби от около 4 милиона устройства и 43.6% пазарен дял. Непосредствено след това идва ред на Google с 2.4 милиона продажби и 26.5% пазарен дял, докато на трета позиция, с около 100 000 повече продажби от HomePod се класира предложението от категорията на Alibaba, което носи на компанията пазарен дял от 7.6%. Не трябва обаче да забравяме, че тонколоната на Apple се появи доста по-късно от конкурентните предложения и то само в рамките на САЩ, Австралия и Великобритания.

HomePod разполага с вграден интелигентен асистент Siri, който не се различава от своята настолна версия и тази за iOS. Цилиндричната форма на корпуса е с височина от 17 см и ширина от 14 см, а във вътрешната част на новата интелигентна тонколона на Apple намира своето място и процесорната разработка A8, която е характерна за iPhone 6. Качеството на звука е на изключително високо ниво, а според повечето прогнози и източници, в рамките на второто тримесечие от тази година, устройството ще достигне до значително по-висок пазарен дял.

Източник: MacRumors

AW reserve article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.