imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Първите творчески видео реклами на новия 9.7 инчов iPad


По време на организираното Let’s Take a Field Trip събитие от Apple, компанията представи единствено своето шесто поколение iPad, докато от софтуерна страна нещата са различни. Заедно с четвъртата актуализация на iOS 11 ще се появят и иновативните Classroom и Schoolwork приложения, а ние ще ви запознаем и с първите творчески видео реклами на 9.7 инчовия таблет, които поставят акцент върху неговата възможност да работи в комбинация с Apple Pencil.

Все още не знаем всички възможности, с които ще се отличават заложените в iOS 11.4 приложения Classroom и Schoolwork, но тяхната цел е ясна – да изведат образователния процес на едно ново ниво – както от гледна точка на учителите, така и на учениците.

Трябва да знаете, че най-новият таблет на Apple вече е наличен и у нас. Може да закупите своето шесто поколение iPad както онлайн от тук, така и в нашите магазини. Цените започват от 725 лв с ДДС за Wi-Fi модела с 32 GB памет. Можете да избирате между сребърен, астро-сив и златен цвят. Различните варианти са с капацитет от 32 GB и 128 GB (Wi Fi и Wi Fi + Cellular). Сега обаче ще се спрем на новите видео реклами на таблета, които този път идват от локалния YouTube канал на Apple в Турция, а не както сме свикнали от международния такъв.

Ако се чудите защо новите видео реклами са на турски език, причината за това е само една. С поредицата Apple отбелязва Деня на детето, който в Турция се чества само след няколко дни – на 23 април, но нека разгледаме и останалите видеа с творческа насоченост.

Ако поставите шестото поколение до петото, вероятно няма да откриете никаква разлика между двете устройства. Техните външни размери са идентични, както и дебелината им, която е с почти милиметър и половина по-голяма, спрямо iPad Pro и Air. Технологията, с която се отличават вградените дисплеи обаче е различна. Екраните както на шестото, така и на петото поколение не разполагат с характерните ProMotion, Truetone, Laminated и WideColor характеристики за iPad Pro, но точно тук се крие и основната разлика между стария и новия вариант на 9.7 инчовия таблет.

Шестото поколение iPad може да се похвали с изцяло ново чувствително на допир покритие на екрана, което реагира на Apple Pencil по съвсем стандартен начин. Промяната придава доста по-професионален характер на предложението, спрямо петото поколение, за което свидетелства и творческата поредица от рекламни видеа на устройството, но това не е единствената разлика между двете разработки. Новият таблет на компанията разполага с вграден процесорен чип A10 Fusion, характерен за iPhone 7 и 7 Plus, спрямо не толкова мощния процесор A9, с който се отличава петото поколение.

Както предното, така и последното 9.7 инчово устройство разполага с точно 2 GB оперативна памет, 8 мегапикселова основна камера, 1.2 мегапикселова предна и два говорителя, но не трябва да игнорираме и второто основно предимство на новия iPad. Неговата цена е по-ниска спрямо предишното поколение.

Последното видео или произведението на Üzgün Asya не е просто скица, която е създадена с помощта на новия 9.7 инчов таблет в комбинация с Apple Pencil – това е един вид съвременно изкуство, а за да разберете повече за шестото поколение iPad, посетете тази връзка.

Източник: Apple Insider

MBP vnoski

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.