imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Рекорден пазарен дял за iPad през второто тримесечие на 2018


През третото фискално тримесечие на 2018 година или второто календарно, което вече знаете, че обхваща периода от 1 април до края на юни, Apple може да се похвали с нетна печалба от 11.5 милиарда долара или с 2.8 милиарда повече в сравнение с тази, която реализира година по-рано. Според повечето прогнози, приходите на компанията и през следващите три месеца ще отбележат ръст на годишна база, а ние ще ви покажем до какъв пазарен дял достигнаха таблетите на Apple през вторите три месеца от годината.

През третото фискално тримесечие на 2018 година, компанията се отличава с 41.3 милиона продадени iPhone-а или с 0.3 милиона повече спрямо Q3 на 2017 година. Продажбите на Mac намаляват от 4.3 на 3.7 милиона за отчетния период, а ето как стоят нещата и при таблетите. Продажбите на iPad за отчетния период се покачват от 11.4 милиона на 11.6 милиона, с което Apple достига до рекордния за последните няколко години пазарен дял от 28.2%, спрямо 26.1% отново през този период, но година по-рано.

Реално погледнато, Apple може да се похвали с по-висок пазарен дял на таблети от този в рамките на последните три месеца единствено през 2012 и 2013 година, съответно с 47.2% и 28.3%. В рамките на следващите две години, компанията достига до 25.3% за 2014 година и 21.5% за 2015-та, но има и още нещо. Според Strategy Analytics, общите продажбите от категорията в световен мащаб са се понижили с 6% през второто календарно тримесечие на годината, което прави постигнатите резултати от Apple още по-впечатляващи.

Второто място е отредено за Samsung, с продажби от 5 милиарда и пазарен дял от 12.2%, докато на трета позиция срещаме Huawei, съответно с 3.7 милиарда продадени устройства и пазарен дял от 9.1%. Общият брой продадени таблети през второто тримесечие на годината се равнява на 40.9 милиарда, спрямо 43.7 милиарда отново през този период, но година по-рано, а ние ви припомняме, че през последните дни на март се появи и новото 9.7 инчово iPad предложение, което определено оказва положително отражение върху продажбите от категорията през отчетния период.

Източник: MacRumors

iPhone X vnoski article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.