imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Изключително сериозен интерес към Apple CarPlay


Полезната технология, която позволява на всеки iOS потребител да свърже своето устройство с подходящо оборудвана автомобилна инфотеймънт система набира все по-голяма популярност, но не само измежду тази част от тях, която вече разполага с полезното предложение. CarPlay се превръща във все по-търсена възможност и измежду купувачите на нови автомобили, за което свидетелства интересната статистика на Strategy Analytics от преди броени часове.

За да бъдем максимално изчерпателни, отново ви припомняме, че за да свържете вашето iOS устройство с автомобилната инфотеймънт система, тя трябва да бъде подготвена предварително, но не само да се отличава с необходимите технически характеристики. Вградената в нея операционна система трябва да разполага с инсталиран CarPlay или с този софтуерен комплект от инструменти, чрез който може да видите екрана на вашето устройство на вградения в автомобилната инфотеймънт система дисплей.

Благодарение на полезната възможност, всеки от вас може да достъпи до голяма част от възможностите на своето iOS устройство чрез стандартните бутони за управление или Touch екран на вградената автомобилна инфотеймънт система, но преди това трябва да свърже устройството с нея, чрез стандартен USB кабел или поне при повечето автомобили, макар и да разполагат с Bluetooth и Wi-Fi модул.

Нямаме никаква представа защо при повечето автомобилни инфотеймънт системи не разполагаме с вариант да изградим CarPlay връзка по безжичен начин, както при BMW пета серия седан от тази година. Вероятно, освен безжичните Wi-Fi и Bluetooth модули, вградената система трябва да може да се похвали и с по-бърз процесор или с подходяща операционна система, което не отблъсква купувачите на нови автомобили по-никакъв начин.

За целта на своето преброяване, Strategy Analytics анкетира някъде около 1500 купувачи на нови автомобили в рамките на САЩ, 2000 в Китай и малко над 1500 в Западна Европа, като резултатите във всяка населена територия разкриват доста сериозен интерес към CarPlay и конкурентната Android Auto система.

Около 30% от анкетираните в рамките на САЩ смятат, че всеки автомобил трябва да разполага с Android Auto срещу 23% за CarPlay, докато тази част от тях, която е заинтересована към първата система се равнява на 54%, спрямо 56% за предложението на Apple. От друга страна, 16% от потребителите не проявяват никакъв интерес към Android Auto, докато при CarPlay тази стойност достига до 21%.

Видно от изготвената таблица от Strategy Analytics, в Западна Европа и Китай, CarPlay отново може да се похвали с доста сериозен потребителски интерес, а за да разберете кои автомобили поддържат полезната възможност, посетете тази връзка.

Източник: MacRumors

IPhone X buy article
Apple Inc. (AAPL)

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.