Shot-on-iPhone-6-junius-26-cover

“Shot on iPhone 6” с признание от фестивала в Кан

#Новини
2015. 06. 29.

Apple получи една от най-престижните награди в света на рекламата, печелейки Outdoor Lions Grand Prix. “Shot on iPhone 6” кампанията донесе на компанията от Купертино високоценения от професионалистите в бранша приз.

Apple спечели голямата награда в категорията за външна реклама, а освен това прибра и пет Златни Лъва за определени постери, включени в “Shot on iPhone 6” кампанията. Инициативата дебютира в началото на март, когато от Apple избраха някои от най-зашеметяващите снимки, направени от потребителите на iPhone 6, качиха ги на специален сайт и започнаха да ги използват по билборди, печатни медии и други рекламни площи. В последствие компанията добави и видео към кампанията.

cover_lionСпоред председателя на журито на конкурса в Кан – Хуан Карлос Ортиз, “Shot on iPhone 6” не е само отлична идея, а е нещо революционно (game changer). Кампанията е базирана на все по-популярния crowdsourcing метод, чрез който различните компании набират идеи, услуги, съдържание или съвети, допитвайки се до потребителските маси. Все пак, колкото повече глави мислят в една посока, толкова по-голям е шансът да се роди нещо смислено.

Междувременно на страницата на “Shot on iPhone 6” кампанията се появиха нови две видеа – от Бразилия и Тайланд.

Трябва да отбележим, че това не е първият път, когато Apple е отличен за своята работа в областта на рекламата. През 2013 година компанията получи голямата награда за реклама в пресата на Cannes Lion International Festival of Creativity за кампания, свързана с iPad mini.

Източник: MacRumors

Добави коментар