imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Snapchat: първите рекламни видеа без опция за пропускане


Възможността да добавите виртуален елемент, използвайки основната камера на вашето устройство не е нещо ново за потребителите на Snapchat. Страхотната 3D World Lenses функция се появи преди повече от половин година, но явно към днешна дата оказва отражение и върху всеки, който иска да пусне някоя реклама в социална мрежа. Не е никаква тайна, че разработчиците на приложението се опитват по всякакъв начин да насочат вниманието на рекламодателите към Snapchat, за което свидетелства и поредната, бихме казали малко досадна за потребителите промяна.

Отново ви припомняме, че за да се възползвате от 3D World Lenses през Snapchat за iOS се налага да активирате задната камера, след това да докоснете върху екрана и пред вас ще се появи един доста широк списък с елементи, докато останалата част от задачата е съвсем лесна за изпълнение. Просто изберете някое от предложенията, след това го преместете върху тази част от изображението, върху която желаете да се визуализира и сте готови, но нека видим и как се промениха методите за Snapchat рекламиране през последните няколко месеца.

Преди около половин година се появиха първите реклами в Snapchat с елементи на добавена реалност, докато днес вече всеки потребител може да срещне цяла серия от подобни предложения. Достатъчно е да докоснете с пръст върху първото от тях и пред вас ще се визуализира една малка история или послание, което избран рекламодател желае да ви предаде. Максималният брой снимки или пък AR елементи стига до десет единици, а поредицата не може да съдържа по-малко от три предложения.

Преди броени часове се появиха и първите видео реклами, които се налага да изгледате задължително, но това не е чак толкова голям проблем. При всички положения, стартирането на реклама без вашето желание не е особено приятно, но от друга страна, точно тези предложения се отличават с една съвсем кратка продължителност от около не повече от шест секунди. Единственото нещо, което може да направите е да изчакате съответното видео да приключи и след това да продължите да използвате социалната мрежа, както винаги.

Всеки от вас може да свали Snapchat за iOS безплатно от App Store, а за да се запознаете с останалите промени, през които премина разработката през последните няколко месеца, посетете тази връзка.

Източник: 9to5mac

MBP 169 lv article

Прочетохте ли това?

„Човек се стреми към невъзможното, знаейки, че накрая то ще се превърне във възможно“

Това е част от философията на датските майстори на висококачественото аудио от Bang & Olufsen.