Google пусна обстойно AdWords приложение за iOS
Около средата на януари стана ясно, че Apple променя изцяло как точно ще функционира iAd системата. Ходът далеч не бе неочакван и повдига някои въпроси около бъдещето на рекламирането в условията на iOS. В един особен момент на докосването между света на маркетинга и iOS, Google се намесват с пускането на обстойно iOS приложение за Google AdWords.
Споменаваме термина „обстойно“, защото от ноември месец миналата година, във все по-разширяващия се App Store, бе налично Google AdWords Express приложението. Сегашният ап обаче разгръща целия потенциал на AdWords платформата и позволява детайлно управление на рекламни кампании. Официалното му пускане идва след усилени бета тестове от страна на маркетинг експерти през декември миналата година.
Централен за приложението, естествено, е началният екран. Тук може да следите най-важните статистики от кампаниите си като кликове и импресии, проследени в определен период от време. Приложението предлага възможности за лични настройки – тоест какви данни точно да ви бъдат показани, и в какъв ред може да ги видите.
Пълноценността на Google AdWords iOS приложението си проличава и в менюто за управление. Може да започнете или спрете дадена кампания, да настроите дневните си бюджети и да управлявате различните рекламни групи или сегментирани ключови думи. Налични са и предложения, които да ви помогнат да оптимизирате вашата кампания. Ето и видео, което уточнява детайлите около приложението:
Google AdWords за iOS е напълно безплатно за сваляне от тук и има версия на български език. За да тръгне на вашия iPhone или iPad, устройството ви трябва да има инсталиран iOS 7 или по-нова версия. Също е важно да се отбележи, че апът е наличен само за тези, които вече са регистрирани в AdWords и имат започнати кампании. Все пак очакванията са в съвсем близко бъдеще това изискване да отпадне.
Източник: VentureBeat.