No Service: Поправка на лоша връзка с мрежа през iPhone или iPad

Konstantin
22/07/2020 ❘ 15:00

Всяка версия на iOS и iPadOS се отличава със своя изключително надежден и стабилен начин на работа, но това не означава, че вашият iPhone или iPad не може да бъде заблуден от клетъчните мрежи, особено когато се намирате в режим на роуминг. Съществува не толкова голяма вероятност при опит за връзка с мобилна мрежа устройството да премине в No Service режим или да не успее да изгради необходимата връзка, което не трябва да ви притеснява по никакъв начин.

Реално погледнато, всеки iPhone или iPad може да премине в No Service режим, когато се намирате в рамките на локация, върху която мрежата на съответния мобилен оператор няма добро покритие. При това положение просто може да застанете на открито и да се опитате да доловите някакъв приличен сигнал, но ако сте сигурни, че проблемът не е в обхвата, вижте няколко не толкова сложни за изпълнение стъпки, които в повечето случаи ще оставят неприятния режим в миналото.

Проверка на стандарт за пренос на данни

Ако напуснете рамките на държавата и вашето устройство премине в роуминг и съответно в No Service режим, просто проверете настройките на мобилния интернет. Вероятно сте включили LTE/4G, което определено може да блокира вградения модем. Мобилната мрежа, през която се опитвате да изградите връзка може да не поддържа високоскоростния стандарт в режим на роуминг, а вие трябва да отворите системните настройки и да преминете през Mobile Data, след това през Mobile Data Options и да докоснете върху Voice & Data. Изберете вариант 3G и сте готови.

Ресет на мрежови настройки и устройство

Отворете Settings, след това General, преминете през Reset и докоснете върху Reset Network Settings. Вероятно стъпката ще ви избави от неприятния No Service режим, но ако това не се случи, може да пробвате да рестартирате устройство по стандартен начин.

Почистете вашата СИМ карта

Вероятно вече сте преминали през горните стъпки и неприятният проблем е останал в миналото, но ако това не е така, извадете вашата СИМ карта. Почистете долната страна, точно където са разположени металните пластини и я поставете обратно в своя iPhone. Процедурата може да бъде извършена и без да изключвате устройството, но все пак ние ви препоръчваме за по-голяма сигурност да го изключите.

Вероятно изброените съвети са ви помогнали да се справите с не толкова често срещания No Service режим, но ако това не е така, вероятно е настъпила хардуерна повреда и ще се наложи да потърсите помощ от някой гаранционен или пък доверен сервиз.

Източник:iMagazin